........

........

Thursday, December 6, 2012

takde pape ..




aloha semua ! perghhhhh, mmg dh lama giler tak update blog kan? alaa, msa 2 mmg la ade, tapi, aku mls la nk update. takde idea. kalau ade idea pn, cnfirm mls nk taip. hahahaha. well, aku ni kan PEMALAS sikit :p okey, meh sini aku nak cter kt korg .. sekarang ni aku tgh cuti. cuti sekolah laa. *budak sekolah ag aku ni* boring gler la beb. tak tahu nak buat ape. SPA aritu aku tak pass. sob sob T.T gila sedih aku. nasib baik mak aku ada tlg pujuk aku. kalau tak, gila meroyan aku kot? *acah je* HAHA cuti ni mcm2 yg berlaku. aku dah kenal mcm-2 jenis org dah. ade yg mcm itu, ade yg mcm ini -.- ehhhh, tak faham aku! 
ishhh, aku pun xtahu dah nak taip ape ni. chow lu. jap ag aku tulis entry yg lebih menarik ag utk korg ! tadaaaaaaa ^___^




No comments: