........

........

Thursday, December 6, 2012

cuzzyku dunia akhirat




tengok title pun dh dapat agak aku nak cter pasal siapa kan?
yeahhhh, bagi aku dialah kazen aku dunia akhirat. cuma dia satu-satunya kazen yg sama umur dgn aku. then of course la aku lbh rapat ngn dye. lbh-2 lg thn ni aku satu kelas dgn dye kt PPUB3, dduk sblh aku plak 2.. mau tak gila kepala hotak aku bile ngn dye. dye sweet, comel, cantek, lucu n bnyk peminat. kalau pergi mana-2 pun, confirm akn ada org yg tegur dye. yeahhh, dye HOT . hahaha . aku sayang dye sgt-2.. setakat ni, dye lah kazen aku yg paling memahami aku. semua problems aku, aku share kat dye. mcm 2 jgk dgn dye.. we share togethe gather. HAHAHA . terbaik la BI aku :p

ape yg paling penting, setiap ape yg berlaku kat aku, dye cnfirm akn kene jugak. aku pn cmtu jugak. kdg-2 aku rasa mcm kmbar pun ade jgk.. hahahaha. ntah pape je kan? :p tapi, sungguh dye lah kazen yg paling aku sayang *aku harap dye baca post ni* :')




haaaaa.. posing maut ! HAHAHA



yg pakai baju merah 2 la dye.. cun kan? :)

kalau boleh, aku nak dia ada di samping aku selalu. yeahhh, kazen ! i love you ! mmuuaahhh :*



HARGAILAH ORANG MENYAYANGIMU SEBELUM MEREKA PERGI DAN TAK PERNAH UNTUK MENOLEH LAGI :')







No comments: