........

........

Friday, December 14, 2012

Kenapa tidak belajar untuk menghargai?




Semua orang kat dalam dunia ni nak semua yg dorg buat, dihargaikan? So do I . kalau boleh, aku nak ape yg aku buat, orang hargai. Aku tak kisah dorg nk balas kke tak. Tapi cukup la kalau orang 2 HARGAI aku. Simple kan? Susah sangat ke nak hargai orang lain?
Perit la kalau asyik macam ni. Setiap kasih sayang yg aku curahkan, macam sia-sia je. Ehh, please la.. aku bukan pengemis kasih sayang. Aku tak nak kau balas pun tapi, at least please HARGAI aku. See? HARGAI AKU



Seringkali kau merendahkan ku
Melihat dengan sebelah matamu
Aku bukan siapa-siapa

Selalu saja kau anggap ku lemah
Merasa hebat dengan yang kau punya
Kau sombongkan itu semua

Coba kau lihat dirimu dahulu
Sebelum kau nilai kurangnya diriku
Apa salahnya hargai diriku
Sebelum kau nilai siapa diriku

Seringkali kau merendahkan ku (kau merendahkan ku)
Melihat dengan sebelah matamu
Aku bukan siapa-siapa

Coba kau lihat dirimu dahulu
Sebelum kau nilai kurangnya diriku
Apa salahnya hargai diriku
Sebelum kau nilai siapa diriku

Coba kau lihat dirimu dahulu
Sebelum kau nilai kurangnya diriku
Apa salahnya hargai diriku
Sebelum kau nilai siapa diriku
Sebelum kau nilai siapa diriku


sampai bila nak mcm ni je? tak larat la nak tanggung kesedihan ni. aku sayang kau tapi kau langsung tak hargai aku malah kau tegar permainkan aku pulak. double wow ! :( aku tak tahu dah nak buat apa. aku sabar je dengan semua ketentuan Tuhan .. semoga ada hikmah di sebalik semua ni. orang tak akan pernah faham apa yg aku inginkan. biarlah. biar aku pendam semua ni ..




aku tak tahu dah nak buat ape.. sabar kyra, sabar. akan ada balasan buat orang macam 2. so, kepada awak 2, plez la hargai saya sblm saya pergi dr hidup awak dan tak pernah utk menoleh lagi :'(



betul kan? kalau dah tak reti nak hargai buat apa tunggu lagi? sia-sia je kan? berhenti berharap jela buat org mcm 2 :(


semoga ada sinar buat diriku. 


HARGAI AKU SEBELUM AKU PERGI DAN TAK PERNAH UNTUK MENOLEH LAGI :')
JANGAN SAMPAI BILA AKU DAH BENAR-2 PERGI BARU KAU NAK MENYESAL. DAH TAKDE GUNA DAH.. 

Heyy kyra ! apa pun yg terjadi ku kan slalu ada untukmu. janganlah kau bersedih, coz everything gonna be okay . 

in syaa ALLAH :)


P/S : hargailah masa yg masih ada selagi kita masih ada di bumi yg nyata. hargailah orang yg ada di depan mata kita sebelum mereka pergi buat selama-lamanya :')


No comments: