........

........

Monday, December 24, 2012

akhirnya, lulus jua :D



19 DECEMBER 2012 - Akhinya ! aku lulus juga test jpj hari 2 !! yeahhhhhhhhhh <3 HAHAHA sumpah happy tak terkata aku time :D syukur alhamdulillah sgt-2. mmg lame jgk la nak tggu aku pndai drive ni. ade liat sikit kot. haha. gila lamae aku nk tggu giliran aku. dah la panas terik plak 2. ishhhhh. tapi xpe, penantian aku berakhir dgn sebuah kejayaan. aku tak perlu nak repeat balik kalau gagal aritu. 

terima kasih la kat ayah aku sebab setia menanti aku. siap bagi air lagi kat aku. sayang ayah :* dari dulu lagi dia setia menanti. sanggup hantar aku g tempat memandu 2. *TERIMA KASIH AYAH* 

lulus je aku hari 2, ayah terus col mak. then dye col akak. akak aku de jelly sikit bila aku lulus lesen drive ni. hahaha. and paling best sgt, keesokkan hari 2 , aku dah boleh drive kete ayah walaupun masih ragu-2 lagi. perghhhhhh, kete kesayangan ayah 2 :D hahaha. *bangga jap*
ni gambar masa aku belajar dulu. lama dah gambar ni. tgh tuggu cikgu :)




ni pun salah 1 gambar time 2 jugak. well, boring kata kan. hahaha. ni masa tgh belajar. blm test ag :D


pape pun, aku nak terima kasih sangat-2 kat family aku. heheehhe. mood happy lagi ni :) tak sabar nak tggu akak aku balik. yeeehaaaaa :D

No comments: