........

........

Saturday, December 15, 2012

Tahniah kawanku :D




alohaaa :) meh sini nak story jap pasal kawan aku. hehew. macam2 dah jadi. tak sangka pulak kan? yela.. masa terus berlalu dan terus berlalu. haa, kali ni aku nk story pasal kawan aku yg baru aje get married beberapa hari lepas. aww, sweet gitu. Alhamdulillah la die dh kahwin. semoga dapat anak yg comel-2. actually mmg terkejut jugak la bila dgr brita dye nak kawin. tp, aku doakan yg terbaik utk die..

Hope dye bahagia hingga ke akhir hayat. dah jodoh dye kan? :) die classmate aku tahun lepas. dia terer tau. terer addmath pulak 2. hihihih. tapi sayang, masa wedding day die aku tak dapat pergi. sebab ade plan lain. maaf kawan :'(

dia ni ayu orangnya. putih pulak 2. sweet gitu .. kadan-2 dalam kelas dye suka wat lawak. hahaha. teringat balik masa form 5 dulu. really miss that moment. i wish i could back :(


phewitttt.. haa, ni dia ! putih kan dye :D



lagiiii ............ 

haa, kawan aku yg ni ade pergi masa 2. baguslah ade gambar dye. at least aku dapat tengok wajah dye d make up menjadi raja sehari. aku sedih sangat-2 sebab tak dapat pergi :'(

pape pun, congrats 2 u kawan. semoga bahagia hingga ke akhir hayat :D


SEMOGA BERBAHAGIA 





No comments: