........

........

Monday, May 28, 2012

BUKAKANLAH PINTU HATIKU YA ALLAH :)

YA ALLAH :') menangis hati ini di saat teringatkanMu Ya Allah. sungguh terlalu bnyk silap dan dosaku padaMu Ya Allah. aku hanya teringat padaMU saat aku susah. saat aku senang, aku begitu mudah melupakanMu. sungguh segala ujian yg Kau berikan padaku mungkin belum cukup utk menebus segala dosaku yg terdahulu Ya Allah. Rabb, aku terlalu ingin menjadi wanita solehah di mata dunia Ya ALLAH. tapi, mampukah aku menjadi sebaik itu? aku ingin berubah Ya Allah. Kau bukakanlah hatiku ini agar mudah menerima segala yg perlu aku terima. Ampunkan aku Ya ALLAH.



mampukah aku menjadi isteri yg baik kpd suami, ibu yg baik kpd anak-anak ku dan anak yg soleh kepada ibubapa ku? mampukah aku Ya Allah? umurku di usia 18 tahun tidak menghalang aku utk memikirkan perkara sedemikian. subhanallah. aku dilema Ya Allah. 



Kau bukakanlah pintu hatiku Ya ALLAH. terimalah taubat nasuhaku Ya Allah. kau pertemukanlah aku dgn lelaki yg mampu membimbing aku suatu hari kelak. sesungguhnya, cintuMu itu adalah suatu yg hakiki.


jadikan aku muslimah solehah sebelum tiba masanya aku pergi buat selama-lamanya :')



p/s : to kawan-kawan aku. bimbinglah aku ke jalan yg benar dan diredhai oleh ALLAH S.W.T. setiap manusia diberi peluang utk berubah. tiada istilah terlambat utk berubah :)

No comments: