........

........

Friday, May 24, 2013

EXAM OH EXAM ..



EXAM OH EXAM ! -.- no idea about this exam :( nak nangis pun ada.. ape boleh buat kan? just tawakal and doa jela.. usaha dah, smua dah.. itu je yg aku mampu buat.. ape-2 keputusannya nantu, aku harap parents aku redha and xkn marah aku.. hihi.. 

start 21 MEI 2013, habis 22 MEI 2013.. hah? 2 hari je aku exam? yup, 2HARI je.. sekejap je kn? punya la lama aku study.. exam stakat 2 hari je.. 21 mei tu exam Pengajian Am and Kesusasteraan Melayu.. sumpah aku xtau nak comment ape.. aku jawab jela ikut ape yg aku dh belajar.. semoga dipermudahkan oleh Allah SWT .. keesokkan harinya pulak exam Bahasa Melayu dan petangnya exam Pengajian Perniagaan.. pergghhhhhhhhhhhh ! memang tip top la soalan untuk sem 2 ni.. aku punya la blur masa jawab exam tu.. 



pening macam ni la aku.. hahaha


so.. kesimpulannya.. kalau nak berjaya tu, kena la berusaha.. actually ayat ni lebih kepada untuk aku sendiri.. hahaha.. yela, aku ni kan pemalas sikit.. tak tahu la macam mana nak buang perangai malas aku nim.. haha...




haaaa, mana 1 jalan yg korang nk pilih? kejayaan atau kegagalan? semuanya terletak di tangan anda sendiri.. :)


saya budak PPUA3 :D







1 comment:

alyn boboiyot said...

haha. xpe la wak.. awk dh buat yg sebaik mungkin kn.. tawakal je la. kita ni dipermudahkan.. boleh amek exam skali agi kalo keputusan tak memberangsangkan.. yang lepas biar lepas.. awak still fokus utk sem sterusnya k.!! ;D